ישומים חדשים וחשובים בפייסבוק

ישומים חדשים וחשובים בפייסבוק

ישומים חדשים וחשובים בפייסבוק קידום אתרים בגוגל התבסס בעבר בעיקר על מבנה האתר, התוכן באתר וקישורים נכנסים. כיום, כל אלה עדיין מאוד חשובים אך פרמטרים נוספים נכנסו לתמונה לדוגמא: פעילות במדיה החברתית כשבראשה פייסבוק.
מיום ליום הפייסבוק משתדרג לטובת משתמשיו והופך את עצמו לכלי ידידותי ויעיל יותר לשיווק ולמיתוג עסקי באינטרנט. הרשת החברתית הכי גדולה בעולם מציעה שלל כלים שעוזרים לעסקים לפרוץ לתודעה, לתקשר עם לקוחות פוטנציאלים, להעביר מסרים פרסומיים והכל בדרכה הייחודית של פייסבוק המחייבת הכרות עם הפלטפורמה ושימוש בשפה "הפייסבוקית", הישירה, החברית, שמניעה לפעולה אם משתמשים בה בחוכמה.
לאחרונה נוספו לפייסבוק יישומים חדשים שמעצימים את חווית המשתמש ומביאים תועלת רבה להעמקת התקשורת בין המותג לאוהדים במסגרת הפעילות של שיווק בפייסבוק בדף העסקי.

לפניכם סקירה של כמה כלים חינמיים ישומים חדשים וחשובים בפייסבוק שכדאי לכם להכיר ולהשתמש בהם:

יצירת דף עסקי ללא פרופיל אישי בפייסבוק כנראה הבינו שאנשים רבים מעוניינים לנהל פעילות עסקית בפייסבוק ולא פעילות אישית ולכן, יצרו אפשרות כבר בדף הבית של פייסבוק ליצור דף עסקי שלא תלוי בפרופיל אישי. כמובן שיש לפתוח את הדף העסקי עם משתמש (כתובת מייל) וסיסמא. הדף העסקי מאפשר לכם להשתמש בו כדף פייסבוק עסקי לכל דבר ללא צורך בקשר לפרופיל אישי כלשהו. החיסרון היחיד בנושא הוא שתאבדו פונקציה שימושית כמו "הצע לחברים" (מפני שאין פרופיל אישי דרכו תוכלו לזמן חברים).
המרת דף אישי לדף עסקי

עסקים רבים שפתחו פרופיל אישי וניהלו ממנו את הפעילות העסקית מעוניינים (ולפי פייסבוק, חייבים) לעבור לפעילות עסקית במסגרת דף עסקי. הבעיה היא שרבים לא רוצים לאבד את המוניטין שכבר צברו בפייסבוק ולכן, פייסבוק נותן כלי המרה בלינק הזה
כלי זה מאפשר להעביר את הפעילות בדרך פשוטה יחסית. החיסרון הגדול הוא שהדף שנוצר יהיה נקי לגמרי, כל המידע שהזנתם על הדף האישי שלכם ילך לאיבוד ולכן יש לבצע גיבוי מלא של האינפורמציה. היתרון האדיר הוא שהחברים שצברתם יהפכו לאוהדים וכך תשמרו על הקשרים שכבר מיסדתם באמצעות הפרופיל האישי.
שאלה – יצירת סקר מהיר

בקיר העסקי, תוכלו כמובן להעלות סטטוסים עם תמונות, קישורים וסרטונים. לאחרונה הצטרף יישום נוסף המהווה תחליף מרענן לסטטוס יצירתי – שאלה. הכוונה היא ליצירת סקר של שאלה אחת מרובה אפשרויות בחירה. יצירת השאלה היא פשוטה: מגיעים לקיר, לסטטוס, לוחצים על "שאלה" וכותבים שאלה ממוקדת ומעניינת בתבנית שנפתחת. לאחר מכן, כותבים מספר תשובות לבחירה ומשתפים. יצירת השאלה בפייסבוק היא רבת פוטנציאל, מכיוון שמעבר לעניין שמגלים בשאלות האוהדים שלכם, תוכלו ללמוד הרבה על ההעדפות שלהם (חשבו על כך שזה מעין קבוצת מיקוד) וכמו כן, לאוהדים יש אפשרות לשאול את חבריהם את השאלה – מה שמבטיח לכם שאנשים חדשים ייחשפו לדף על ידי כך שהם זומנו לענות על השאלה על ידי חבריהם (שהם כבר אוהדי הדף).
תגובה עסקית

בעת ניהול דפים עסקיים, תוכלו להבחין בכפתור SWITCH, שפירושו כי תוכלו להגיב בתור עסק או בתור אדם בעל פרופיל אישי, בהתאם לבחירתכם. אם תבחרו להגיב בתור המותג,  כי תוכלו להגיב בתור עסק או בתור אדם בעל פרופיל אישי, בהתאם לבחירתכם. אם תבחרו להגיב בתור המותג, תוכלו לה.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *